برای ورود به صفحه کلیک کنید

درباره ما About Us

مشگین شهریم، وب سایت جامع گردشگری مشگین شهر، حاصل سالها تلاش و زحمت جمعی از جوانان علاقمند به این شهرستان می باشد. این وب سایت به هیچ نهاد و سازمانی تعلق نداشته و توسط هیچ ارگانی مورد حمایت قرار نمی گیرد. وب سایت با هزینه کاملا شخصی تاسیس شده و اداره می شود.

Meshgin Shahr Tourism Website: – Information of touristic, amusement, natural and historical places, hotels, restaurants, Hydrotherapy Complexes of city along with Photos, Videos, Google Maps Locations and Galleries. – Meshgin Shahr Travel Guide. – Necessary Phone Numbers. – And anything you need to know from Meshgin Shahr

مشگین شهریم از سال ۱۳۸۹ با عنوان، وب سایت جامع عکاسان مشگین شهر، پانوساوالان panosavalan.com، فعالیت داشته و در طول ۷ سال فعالیت، بیش از ۲۵۰۰ عکس از مشگین شهر توسط بیش از ۱۰۰ عکاس حرفه ای و آماتور، به معرض نمایش گذاشته است. بسیاری از این تصاویر (با کسب اجازه یا بدون آگاهی) به عنوان منبعی مهم برای استفاده اشخاص و نهادها جهت درج در مطالب تبلیغاتی، جراید، کتابها و … مورد استفاده قرار گرفته است. ضمن اینکه پانوساوالان، در پرورش عکاسانی موفق و صاحب جایزه کشوری در مشگین شهر، نقش بسزایی داشته است. حال پس از گذشت ۷ سال فعالیت مستمر و مفید در عرصه عکس و عکاسی شهرستان و با دارا بودن تجاربی موثر در امر گردشگری مشگین شهر بنا بر تاسیس وب سایت جامع گردشگری شهرستان با عنوان مشگین شهریم meshginshahrim.ir گذاشتیم.

مطالب، تصاویر، عکسها و ویدئوهای استفاده شده در این سایت، اکثرا به صورت اختصاصی توسط مؤلفان، عکاسان، گرافیست ها و تصویربرداران ما در طول سالها مورد جمع آوری قرار گرفته، نگاشته شده و یا به تصویر کشیده شده اند. ضمن اینکه گاها از منابع خارجی نیز استفاده شده است. عنوان صاحبان اثر در اکثر موارد در پست قرار گرفته شده، نوشته شده است اما در صورت عدم درج نام صاحب اثر (به دلیل عدم آگاهی یا سایر دلایل) ما آماده ایم تا در صورت ارائه مدرک، نام صاحب اثر را برای آن درج نماییم.

توجه: تمامی حقوق مطالب، تصاویر و ویدئوهای قرار گرفته شده در مشگین شهریم meshginshahrim.ir برای صاحب اثر محفوظ بوده و استفاده از مطالب (نوشته ها، تصاویر و ویدئوها) برای موارد مشابه (وب سایت، وبلاگ، اپلیکیشن و …) کاملا ممنوع بوده و برای سایر موارد تنها با هماهنگی با مدیریت و لینک دهی به منبع میسر می باشد. هر گونه سوء استفاده و کپی برداری مورد پیگرد قانونی قرار گرفته و مدیریت می تواند ادعای حقوقی و کیفری در این مورد دادخواست نماید.

لیست برخی از همکاران ما:

ـ شهروز عبادی (مدیریت وب سایت، نگارنده مطالب، عکاس و تصویربردار) ـ مهدی صادقی راد (عکاس، تصویربردار زمینی و هوایی)
ـ ایمانعلی ایمانی (عکاس) ـ بهزاد جهانگیرزاده (عکاس، تصویربردار)
ـ محمد آقاجانی (عکاس) ـ فرزاد نوری (عکاس، تصویربردار هوایی)
ـ اصغر محمدی نصرآبادی (عکاس) ـ محمد مرادی (عکاس)
ـ فرید ایمانزاده (عکاس) ـ مهران حجازی (عکاس)
ـ رامین توحیدی (عکاس)

لیست برخی از منابع مورد استفاده قرار گرفته در این وب سایت:

ـ سالنوشت ۱۳۸۹ مشگین شهر، مولف حسین مومنی

ـ وب سایت ویکی پدیا

ـ سایر وب سایتهای اینترنتی

طراحی و پشتیبانی وب سایت:

ـ وب سایت مشگین شهریم توسط تیم اختصاصی طراحی و تولید وب سایتهای اینترنتی، ان اس دیزاین NS-DESiGN، طراحی شده و مورد پشتیبانی قرار می گیرد.

صفحه اینستاگرام Instagram ما:

لطفا ما را در اینستاگرام فالو کنید. آدرس پیچ اینستاگرام مشگین شهریم: اینستاگرام مشگین شهریم

 

برای ورود به صفحه کلیک کنید