مجتمع های آبدرمانی مشگین شهر

مجتمع آبدرمانی قینرجه Gaynarjeh Hydrotherapy Complex

مجموعه آبدرمانی قینرجه (داغ ترین چشمه آب معدنی ایران)

برای ورود به صفحه کلیک کنید

توضیحات

  • عکس پس زمینه از: شهروز عبادی

مجتمع آبگرم قينرجه، به عنوان اولین مجتمع مدرن منطقه، در جنوب غربي شهرستان مشکین شهر و در منطقه گردشگری موئیل ـ قینرجه واقع شده است. چشمه اسيدي قينرجه از نوع كلرو سديك می باشد که با دماي ۸۲ درجه و دبي ۹ ليتر در ثانيه ، بعنوان داغترين چشمه آب معدنی ايران و دومین چشمه آبگرم جهان به شمار می رود. آب چشمه قينرجه در ردیف آب‌های معدنی کلروسدیک یا کلروهیپوتونیک و گازدار قرار دارد و با توجه به خواص درماني عناصر موجود در آن به ویژه گوگرد بالا، برای درمان لنفاتیسم، راشیتیسم و روماتیسم‌های مزمن سودمند است. نوشيدن اين آب صفرا آور و زیادکننده ترشحات معده بوده و به خاطر دمای بالا به عنوان تسکین‌دهنده درد و ضد تورم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ساختمان مجتمع آب درماني قينرجه به فاصله ۵۰۰ متر از محل خروج آب در دو بخش زنانه و مردانه قرار دارد. وجود تفرجگاه و نشیمنگاه، کمپ های اقامتی، استخر آب و آبشار مصنوعی و طبیعت بکر دامنه آیقار و تندیرلی، این مکان را به یکی از محدهای گردشگری و جذب توریست در سطح شهرستان تبدیل کرده است به طوری که در اکثر فصول سال این آبگرم میزبان سیل عظیمی از علاقمندان می باشد.

راه دسترسی به آبگرم قینرجه با وجود سراشیبی و سربالایی بسیار هموار بوده و دسترسی به آن با ماشین سواری در کمتر از ۲۰ دقیقه میسر می باشد.

مجتمع آبگرم قینرجه مجهز به امکانات زیر می باشد:

ـ استخر آبگرم معدنی ـ استخر کودک ـ جکوزی
ـ استخر آب سرد ـ سونای خشک و بخار ـ رستوران
ـ کافی شاپ سنتی
ـ سوئیت های اقامتی
ـ اتاق ماساژ

تصاویر:

آدرس:

استان اردبیل ـ شهرستان مشگین شهر ـ منطقه گردشگری قینرجه (فاصله از مشگین شهر ۱۵ کیلومتر)

شماره های تماس:

ـ

موقعیت مجتمع آبدرمانی قینرجه بر روی نقشه گوگل:

[باتوجه به تحریم دامنه های ایرانی توسط گوگل، نقشه های درون سایتی با خطا مواجه می شوند لذا با کلیک روی لینک زیر می توانید مستقیما به مسیر مورد نظر بروید]

https://goo.gl/maps/5cdLzTtkGct

0
تگ ها
برای ورود به صفحه کلیک کنید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *