جاذبه های طبیعی توریستی مشگین شهر

مناظر طبیعی تنگ Tang Landscapes

منطقه قشلاق تنگ مشگین شهر با صخره ها و تندیسهای چشم نواز

برای ورود به صفحه کلیک کنید

توضیحات

  • عکس پس زمینه از: شهروز عبادی

منطقه بکر تنگ که در ۲۰ کیلومتری شمال مشگین شهر و در نزدیکی روستای قشلاقی تنگ در بخش مرادلو واقع شده است یکی از مناظر کاملا طبیعی و چشم نواز مشکین شهر به شمار می رود. زیبایی خلقت خداوندی در این منطقه برای هر بیننده ای با اولین نگاه به آن پدیدار می شود.

وجود سنگها و صخره های تراشیده و برافراشته، که هر کدام همچون تندیس انسانی پابرجا چشم هر بیننده ای را به سوی خود جذب می کند، دره ها و بیشه های طبیعی و آب و هوایی معتدل و مرغوب این محل را به یکی از مناظر مهم گردشگری شهرستان تبدیل کرده است که باید دید و از آفرینش حی سبحان لذت برد.

راحت ترین مسیر برای دسترسی به این منطقه گذر از روستاهای بارزیل، دستگیر، عربلو و حاجیلو می باشد. ضمن اینکه در مسیری دیگر می توان برای رفتن به این منطقه حدودا از ۱۲ کیلومتری جاده مشگین ـ اردبیل، نرسیده به شهرک صنعتی، وارد جاده فرعی روستای بیجق شده و پس از گذشتن از این روستا و روستای آغ درق و باغات سرسبز حاشیه رودخانه قره سو به آنجا رسید. دسترسی به این مکان به علت وجود جاده خاکی در مسیر، حداکثر در ۳۰ دقیقه میسر می باشد.

تصاویر:

موقعیت منطقه تنگ بر روی نقشه گوگل: [لطفا گزینه Satellite را فعال سازید]

[باتوجه به تحریم دامنه های ایرانی توسط گوگل، نقشه های درون سایتی با خطا مواجه می شوند لذا با کلیک روی لینک زیر می توانید مستقیما به مسیر مورد نظر بروید]

https://goo.gl/maps/qFautWmgfLq

1+
تگ ها
برای ورود به صفحه کلیک کنید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *